توسط امور داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاونت امود داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ششصد  بسته سبد غذایی و پک بهداشتی را به ارزش 700میلیون ریال در بین خانوارهای کم برخودار مناطق روستایی  ومحروم ین استان توزیع کرد.
کد خبر: ۸۳۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ 11 April 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد ، سید امان اله جهانبین  افزود:  هلال احمر طرح " فرشتگان رحمت" را با هدف كمک معیشتی به اقشار بی بضاعت، ترويج فعاليت های خيرخواهانه و عام المنفعه با همکاری پرشور خیرین و داوطلبان در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می کند. 
وی اظهارداشت: هلال احمر استان کهکیلویه و بویراحمد 160بسته سبد غذایی و معیشتی را به ارزش بیش از 300 میلیون  ریال در بین خانوارهای کم برخودار توزیع شد.
توزیع  600بسته سبد غذایی و بهداشتی در مناطق محروم

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهکیلویه و بویراحمد توزیع 440بسته پک بهداشتی و مواد ضدعفونی  و4000 عدد ماسک دولایه در بین خانوارهای کم برخودار استان خبرداد و گفت: توزیع این بسته ها به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده است.
جهانبین ، ارزش این بسته های بهداشتی توزیع شده را بیش از 400 میلیون ریال بیان کرد.
توزیع  600بسته سبد غذایی و بهداشتی در مناطق محروم

وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد رویکرد دستگیری از مستمندان وافرادبی بضاعت و بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین، داوطلبان طرح ملی فرشتگان رحمت را در مسیر تحقق اهداف و برنامه های خیرخواهانه اجرا می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار